קוסקו פינאלה Cosco finale

קוסקו פינאלה הוא הבוסטר המתאים ביותר לילדים בגיל הגן ובית הספר.
קל משקל, ידידותי במיוחד ודי מסוגנן. המושב לא מסובך מדי להתקנה, והוא יחסית קל לשימוש.
 
הכיסא מותאם לילדים במשקלים:
שלב א' – 13.6 ק"ג ועד 29 ק"ג לשימוש עם כיוון הנסיעה בשילוב חגורות הבטיחות של המושב (רתמות פנימיות עם 5 נקודות האחיזה ואבזם בית חזה).
שלב ב' – 18.1 ק"ג ועד 45.4 ק"ג לשימוש עם כיוון הנסיעה. במצב בוסטר בלבד.
 
מגבלת הגובה שלו (מקסימום הגובה בו ניתן להושיב את הילד) אינה הכי גבוהה בשוק (124 ס"מ), אך היא גבוהה יחסית למחיר הנוח של הפינאלה. אם לוקחים בחשבון את מגבלת המשקל (עד 29 ק"ג בשלב א') בשילוב עם מגבלת הגובה, זה אמור להתאים לרוב הילדים בגובה ומשקל ממוצעים בשלב א' (חגירה עם רתמת 5 נקודות אחיזה הפנימיות ואבזם בית חזה) עד שהם בגיל ובגודל לעבור בבטחה למצב בוסטר (חגירה עם חגורת הבטיחות של הרכב).
ניתן להתקין את הפינאלה של קוסקו לכיוון הנסיעה בלבד.
 
היתרון האדיר של קוסקו פינאלה הוא בהתקנה שלו ובהתאמה שלו לשילוב 3 מושבי בטיחות במושב האחורי (אחד הצרים שיש- 44 ס"מ). ההתקנה של המושב זכתה הוא בציון המקסימלי (5/5) באמצעות מערכת ה- LATCH. (המבחן בודק כמה קל ונכון להתקין באמצעות מערכת זו את המושב במגוון רחב של מושבים). לבוסטר ציון Basic ע"פ ה- consumer reports.
 
נתונים טכניים נוספים:
– מערכת כוונון רצועות המושב בקלות
– חיבור לרכב כאמור ISOFIX LATCH או בעזרת חגורת הבטיחות
– עומד בכל דרישות התקן האמריקאי והישראלי
– ריפוד מתאים לשימוש בכביסה, כמו כן, הריפוד קל לפירוק ותושבת נשלפת לבקבוקים.
במחיר הנע סביב ה- 600 ₪ ה- Finale נותן תמורה טובה למחיר. המושב נהדר במצב רתום (בשימוש הרתמות הפנימיות) אך נופל מעט במצב בוסטר. אני ממליץ למשפחות המשתמשות ב- Finale להתמקד בשימוש בו במצב רתום, ואז לשקול אפשרות אחרת כאשר עוברים למצב בוסטר.